ВПЛИВ ІНСТИТУЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НА ФРАНЧАЙЗИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Authors

  • С В Огінок аспірантка кафедри міжнародних економічних відносин Львівського національного університету імені Івана Франка.

Abstract

Анотація. У статті проаналізовано вплив франчайзингової стратегії розвитку бізнесу на економічне зростання. Розглянуто основні особливості франчайзингового бізнесу в Європі та Україні. Досліджено механізм здіснення франчайзингових відносин між країнами-членами ЄС. Розглянуто темпи зростання франчайзингу в Європі та виявлено найуспішніші франчайзингові компанії на європейському ринку. Обґрунтовано необхідність та значення організації бізнесу на умовах франчайзингу в Європейському Союзі.Ключові слова: франчайзинг, європейський бізнес, міжнародні економічні відносини, економічне зростання.Abstract. The article is devoted to a detailed analysis of the effect of franchising on economic growth and the basic features of the franchise business in Europe. The mechanism of implementation of franchise relations between EU member states are studied. We consider franchising growth rates in Europe and found the most successful franchise companies in the European market in the article. The necessity and importance of business organization in franchising in the EU are proved. Keywords: franchising; european business; international economic relations, economic growth. Аннотация. В статье проанализировано влияние франчайзинговой стратегии развития бизнеса на экономический рост. Рассмотрены основные особенности франчайзингового бизнеса в Европе и Украине. Исследован механизм осуществления франчайзинговых отношений между странами-членами ЕС. Рассмотрены темпы роста франчайзинга в Европе и выявлены наиболее успешные франчайзинговые компании на европейском рынке. Обоснована необходимость и значение организации бизнеса на условиях франчайзинга в Европейском Союзе.          Ключевые слова: франчайзинг, европейский бизнес, международные экономические отношения, экономический рост.

Published

2017-01-24