МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ І ФІНАНСИ ДЛЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ: МЕТОДОЛОГІЯ І ПРАКТИКА

Authors

  • Л. Л. Кістерський Dr., Professor, Institute for International Business Development
  • І. І. Пузанов Dr., Professor, Kуiv National Taras Shevchenko University
  • Т. В. Липова Institute for International Business Development

Abstract

В монографії викладені основи маркетингу і фінансів в методологічному та практичному аспектах з необхідним компонентом теоретичних знань. Для України є пріоритетним розповсюдження професійних знань для підтримки підприємництва. В країні відчувається дефіцит високоякісної та зрозумілої літератури для підтримки освіти підприємців усіх рівнів. Таким чином, основна мета цієї книги – дати можли- вість як початківцям, так і вже діючим підприємцям, отримати практичні знання в галузі маркетингу та фінансів, які допоможуть запобігти багатьох помилок, ефектив- но вести бізнес, продавати товар і отримувати прибуток. При написанні монографії автори використали свій двадцятирічний практичній досвід роботи як на ринку України, так і на ринках інших країн, та прагнули викласти матеріали максимально доступно та практично з метою зробити процес засвоєння не складним та корисним.

Published

2019-03-06

Issue

Section

Article