АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ

Authors

  • В. С. Карп Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
  • В. А. Корчик Студент 2-го курсу заочної форми навчання Інституту післядипломної освіти Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини», освітня програма «Міжнародний бізнес»

Abstract

Анотація. У статті висвітлюються ключові поняття інноваційних маркетингових технологій; виявлено сутність та основні елементи міжнародних маркетингових комунікацій; власне досліджено актуальні тенденції міжнародного маркетингу.Стаття присвячена дослідженню актуальних тенденцій у маркетингових комунікаціях сучасного міжнародного бізнесу.Проаналізована світова практика механізму впровадження маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі, з’ясовано специфіку введення інноваційної складової в маркетингові комунікації, окреслено вплив інновацій на маркетингову діяльність сучасних компаній.Автор доходить висновку, що введення інновацій в маркетингову діяльність компаній є одним із найголовніших факторів успішного ведення діяльності на сучасному етапі розвитку міжнародного бізнесу.Ключові слова: міжнародний бізнес, маркетинг, міжнародний маркетинг, маркетингові комунікації, інновації, інноваційні технології.Annotation. The article highlights the key concepts of innovative marketing technologies; reveals the essence and basic elements of marketing communications; investigates current marketing trends.The article is devoted to the study of current trends in marketing communications of modern international business.The world practice of the mechanism for introducing marketing innovations in international business is analyzed, the specifics of introducing the innovative component into marketing communications are clarified, the influence of innovations on the marketing activities of modern companies is identified.The author comes to the conclusion that the introduction of innovations in the marketing activities of companies is one of the main factors for the successful conduct of activities at the present stage of development of international business.Key words: international business, marketing, international marketing, marketing communications, innovation, innovative technologies.Аннотация. В статье освещаются ключевые понятия инновационных маркетинговых технологий; выявлена сущность и основные элементы маркетинговых коммуникаций; исследовано собственно актуальные тенденции маркетинга.Статья посвящена исследованию актуальных тенденций в маркетинговых коммуникациях современного международного бизнеса.Проанализирована мировая практика механизма внедрения маркетинговых инноваций в международном бизнесе, выяснена специфика введения инновационной составляющей в маркетинговые коммуникации, обозначены влияние инноваций на маркетинговую деятельность современных компаний.Автор приходит к выводу, что введение инноваций в маркетинговую деятельность компаний является одним из главных факторов успешного ведения деятельности на современном этапе развития международного бизнеса.Ключевые слова: международный бизнес, маркетинг, международный маркетинг, маркетинговые коммуникации, инновации, инновационные технологии.

References

Список використаних джерел та літератури:

Баламут Г.С. Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Бихова О.М. Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні / О.М. Бихова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2016. – №2 (97). – С. 87–95.

Гонтаренко Н.А. Маркетингові інновації та маркетинг інновацій у торгівлі / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Жегус О.В. Принципи маркетингу взаємовідносин на підприємствах сфери послуг / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Карп В.С. Вплив мобільних технологій на вибір споживачів міжнародних туристичних послуг // Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. К.: ВАДЕКС, 2016. – 272 с.

Карп В.С. Виклики і загрози у сучасному міжнародному бізнесі // Міжнародні відносини Серія "Економічні науки" № 12 (2018): Спеціалізоване наукове видання.

Карп В.С. Особливості соціокультурного середовища в міжнародній маркетинговій діяльності компаній // Міжнародні відносини Серія "Економічні науки" № 18 (2019): Спеціалізоване наукове видання.

Ковальчук С.В. Цифровий маркетинг – інноваційний напрям розвитку підприємств та галузей економіки / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Козуб В.О. Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесі / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Коленда Н.В. Ризики впровадження маркетингових інновацій у сфері послуг та їх вплив на рівень економічної безпеки суб’єктів діяльності / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Косенко А.В. Особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві / Державне будівництво. – № 2/2016.

Кривошеєва Н.М. Особливості інноваційного маркетингу в діяльності сучасних підприємств / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Лылык И. Профессиональные стандарты для маркетологов / И. Лылык // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 6. – С. 22–31.

Мальчик М.В. Маркетингові Інтернет-технології в бізнесі / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Мозгова Г.В. Основні тенденції в розвитку маркетингових комунікацій / Глобальні та національні проблеми економіки Випуск 21. 2018.

Мокляк М.В. Inbound-маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємств / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Невертий А.С. Социально-коммуникативные технологии: современные тенденции развития и использования / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Олініченко К.С. Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Попова Н.В. Діджитал-маркетинг як тригер розвитку підприємств торгівлі / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Расшивалов Д.П. та ін. Новітні форми міжнародного бізнесу в умовах глобальних інституційних та технологічних змін: Монографія у співавторстві / Д.П. Расшивалов та ін. К.: ВАДЕКС. 2019. – 440 с.

Сукачова-Труніна С.М. Основні чинники, що обмежують упровадження маркетингових інновацій у діяльність підприємств / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Суровцев О. О. Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки / Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2016. – Випуск 9.

Ткаченко О.П. Сучасні проблеми впровадження маркетингових інновацій / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Федорченко А.В. Роль і місце сучасного маркетингу в забезпеченні інноваційного процесу підприємств / Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Чаговець В.В. Проблеми інтерактивного маркетингу сучасних торговельних підприємств / Матеріали Міжнародної

науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. – 2017.

Асоціація рітейлерів України. Офіційний сайт [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://rau.ua.

Hargan, J. What Is Digital Innovation? – 2016. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tivix.com/blog/what-is-digital-innovation/.

MMR: Marketing Media Review. Онлайн видання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mmr.ua/.

Pemberton Ch. 5 Insights from Gartner Hype Cycle for Digital Marketing & Advertising, 2017. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.gartner.com/smarterwithgartner/5-insights-from-the-2017-gartner-hype-cycle-for-digital-marketing-and-advertising.

Six perspectives on retail innovation (2016). Expert Group on retail sector innovation. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://publications.europa.eu/en/.

To Buy or Not to Buy: How Increased TV Watching Impacts E-commerce [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://knowledge.wharton.upenn.edu.

5 ключевых направлений интернет-маркетинга для успеха в 2019 году. Genius Marketing. Онлайн видання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://geniusmarketing.me/lab/5-klyuchevyx-napravlenij-internet-marketinga-dlya-uspexa-v-2018-godu/

Published

2020-01-30

Issue

Section

Article