ДЕРЖАВНЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ УКРАЇНИ У КИТАЇ: АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ

Authors

  • Бай Лу аспірант кафедри міжнародних медіакомунікацій і комунікативних технологій Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, науковий керівник: доктор політичних наук С.І. Даниленко

Abstract

Анотація. У статті проаналізовані зовнішньополітичні інструменти, що можна покласти в основу державного піару. Досліджена джерельна база поставленої наукової проблеми. Наголошено на важливій ролі публічної дипломатії як новітнього інструменту державного брендингу. Здійснено аналіз сучасного стану китайсько-українських відносин, розглянуто нормативну базу, що внормовує співпрацю двох країн. Досліджено інституції, які здійснюють державний піар України в Китаї. Виокремлено рекомендації з вдосконалення державного піару України в Китаї.Ключові слова: державний піар, китайсько-українське співробітництво, публічна дипломатія, брендинг, зовнішньополітичні інструменти.Аннотация. В статье проанализированы внешнеполитические инструменты, которые можно положить в основу государственного пиара. Исследована ключевая база поставленной научной проблемы. Отмечено важную роль публичной дипломатии как нового инструмента государственного брендинга. Осуществлен анализ современного состояния китайско-украинских отношений, рассмотрена нормативная база, которая нормирует сотрудничество двух стран. Исследованы институты, осуществляющие государственный пиар Украины в Китае. Выделены рекомендации по совершенствованию государственного пиара Украины в Китае.Ключевые слова: государственный пиар, китайско-украинское сотрудничество, публичная дипломатия, брендинг, внешнеполитические инструменты.Abstract. The research paper analyzes foreign policy tools that can be used as a basis for government PR. The source base of the scientific problem is investigated. The role of public diplomacy as the newest tool of government branding is emphasized. The analysis of the current state of the China-Ukraine relations is carried out, the regulatory framework which regulates cooperation between the two countries is considered. The institutions carrying out government PR of Ukraine in China are investigated. Recommendations on improvement of the government PR of Ukraine in China are provided.Key words: government PR, China-Ukraine cooperation, public diplomacy, branding, foreign policy tools.

Published

2019-06-13