Теорії міжнародного бізнесу.

Автор(и)

  • О. І Рогач д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародних фінансів Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Анотація

АнотаціяВперше в Україні висвітлюються фундаментальні теорії міжнародного бізнесу, вцентрі яких – багатонаціональні підприємства. Мета підручника – дати глибокі знан-ня сутності міжнародних фірм та причин їх виникнення, стратегії, організації та су-часних тенденцій їх діяльності. Книга буде корисною студентам, аспірантам, викладачам, науковцям та всім, хтоцікавиться цією проблематикою, бажає займатися міжнародним бізнесом, працюватив урядових структурах або міжнародних організаціях. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-02